Каналізаційний насос з ріжучим механізмом WILO Rexa CUT GI03.29/S-T15-2-540
44 420 ₴
- Немає в наявності
- +380 (50) 358-54-55
- +380 (50) 323-56-92
Особливості/переваги
-
Високий рівень надійності завдяки ATEX-допуску і водонепроникному введення кабелю (CUT GE...)
-
Висока надійність в експлуатації завдяки різальному механізму сферичної форми з протяжним положенням різання
-
Тривалий термін експлуатації завдяки високоякісному ущільненню двигуна з двома незалежними ковзними торцевими ущільненнями та додатковим стрижневим електродом для контролю ущільнювальної камери
Конструкція
Насос із занурювальним двигуном для відведення стічних вод із різальним механізмом для повторно-короткочасного та довготривалого режиму роботи та стаціонарного й пересувного глибинного встановлення.
Застосування
Перекачування
-
стічних вод з фекаліями відповідно до (DIN) EN 12050-1
-
Брудна вода
Спорядження/функціонування
-
Різальний механізм із внутрішнім або зовнішнім ножем і протяжним положенням різання
-
Контроль температури обмотки біметалевим датчиком
-
ATEX-допуск (двигун у P-виконанні)
-
Додатковий зовнішній стрижневий електрод для контролю ущільнювальної камери
Комплект постачання
-
Насос
-
10 м під'єднувальний кабель зі штекером (однофазне виконання) або вільним кінцем (трифазне виконання)
-
Інструкція з монтажу та експлуатації
Типовий код
Приклад: |
Wilo-Rexa CUT GE03.26/P-T15-2-540X/P |
Rexa |
Занурювальний насос для стічних вод з відцентрованою гідравлікою |
CUT |
Типоряд з різальним механізмом |
GE |
Виконання гідравлічної системи:GI = внутрішній різальний механізмGE = зовнішній різальний механізм |
03 |
Номінальний внутрішній діаметр напірного патрубка:03 = DN 3204 = DN 40 |
26 |
Номінальна висота подачі в м |
P |
Виконання двигуна:S = корпус двигуна з нержавіючої сталіP = корпус двигуна з сірого чавуну |
T |
Виконання під'єднання до мережі:M = 1~T = 3~ |
15 |
Значення/10 = потужність двигуна P2 у кВт |
2 |
Кількість полюсів |
5 |
Частота (5 = 50 Гц, 6 = 60 Гц) |
40 |
Код вимірюваної напруги |
X |
Вибухозахищене виконання:Символ не додано = без вибухозахищеного виконанняX = з виконанням вибухозахищеним |
P |
Електричне додаткове спорядження:Символ не додано = з вільним кінцем кабелюP = зі штекером |
Технічні характеристики
- Під'єднання до мережі: 1~230 В, 50 Гц або 3~400 В, 50 Гц
- Режим роботи у зануреному стані: S1
- Режим роботи без занурення, CUT GI: S2 — 15 хв; S3 10 %
- Режим роботи без занурення, CUT GE: S2 — 30 хв; S3 25%
- Клас захисту: IP68
- Клас ізоляції: F (CUT GE: опціонально H)
- Температура середовища: 3...40 °C, максимальна 60 °C на 3 хвилини
- Макс. глибина занурення: 20 м
- Довжина кабелю: 10 м
Матеріали
- Корпус двигуна: 1.4301 (виконання двигуна, тип S) або EN-GJL-250 (виконання двигуна, тип P)
- Корпус гідравліки: EN-GJL-250
- Робоче колесо: Сірий чавун 250
- Кінець валу: високоякісна сталь 1.4021
- Різальний механізм: внутрішній ніж = 1.4528; зовнішній ніж = абразит/1.4034
- Ущільнення зі сторони насоса: SiC/SiC
- Ущільнення зі сторони двигуна: C/MgSiO4
- Статичні ущільнення: NBR
Опис/конструкція
Насос із занурюваним двигуном для відведення стічних вод із внутрішнім або зовнішнім різальним механізмом, виконаний у вигляді повністю занурюваного блочного агрегату для стаціонарного або пересувного зануреного встановлення та повторно-короткочасного або довготривалого режиму роботи.
Гідравліка
Відвід із напірної сторони виконано у вигляді горизонтального фланцевого з'єднання єднання за допомогою комбінованого з'єднання єднання DN 32/40. Максимально можлива частка сухої речовини становить 8 % (залежно від гідравліки). Використовуються одно - та багатоканальні робочі колеса.
Двигун
Використовуються двігуні з поверхневим охолодженням у виконанні для роботи від змінного та трифазного струму для прямого пуску. Напрацьоване тепло віддається через корпус двигуна безпосередньо в навколишнє середовище. Двігуні можуть експлуатуватись у зануреному стані в довготривалому режимі роботи (S1), у незануреному стані тільки в короткочасному режимі роботи (S2) або повторно-короткочасному режимі роботи (S3).
Двігуні обладнано термічним контролем обмотки. Це захищає обмотку двигуна від перегріву. У стандартному виконанні для цього застосовуються біметалеві датчики. Двігуні у P-виконанні додатково обладнано контролем моторного відділення. Електроди вологості сигналізують про потрапляння води всередину відділення.
Окрім того, двігуні можна споряджати стрижневим зовнішнім електродом для контролю ущільнювальної камери. Електрод сигналізує про потрапляння води в ущільнювальну камеру через ущільнення з боку насоса.
Стандартний під'єднувальний кабель має довжину 10 м, обладнаний штекером для роботи від змінного струму. Стандартний трифазне виконання передбачає вільні кінці кабелю та залите у водонепроникному стані на двигунах P-виконання.
Ущільнення
Між двигуном і гідравлікою знаходиться ущільнювальна камера. Вона заповнена медичним білим маслом і оберігає двигун від потрапляння середовища через ущільнення з боку насоса. Герметизація з боку насоса та двигуна реалізується за допомогою двох торцеві ущільнень, які обертаються незалежно одне від одного.
- Ціна: 44 420 ₴