Особливості/переваги
- Висока надійність завдяки стійкій до корозії гідравліці для універсального застосування і різних перекачуваних середовищ
- Просте встановлення завдяки малій вазі, конденсатору, інтегрованому в однофазний двигун, та фланцю з вбудованим кріпленням
- Оптимальний коефіцієнт корисної дії та надійність в експлуатації завдяки вільнопротічній гідравліці та гладким поверхням
- Швидке технічне обслуговування через прямий доступ до ущільнюючої камери та корпусу насоса
- Подовжений інтервал технічного обслуговування завдяки подвійному ущільненню та ущільнюючій камері великого об єму
Конструкція
Занурювальний насос для стічних вод при повторно-короткочасній експлуатації для стаціонарної й пересувної установки зануреної
Застосування
Перекачування
- стічних вод з фекаліями згідно EN 12050-1
- Брудна вода
- перекачуваних середовищ з показником рн > 4,5.
- Матеріал «В»: агресивні перекачувані середовища, наприклад морська вода, конденсат, вода дистильована
Спорядження/функціонування
- Контроль температури обмотки біметалевим датчиком
Комплект постачання
- Занурювальний насос для стічних вод з 10 м кабелю
- Інструкція з експлуатації та технічного обслуговування
Технічні характеристики
- Під'єднання до мережі: 1~230 В, 50 Гц або 3~400 В, 50 Гц
- Режим роботи у зануреному стані: S1
- Режим роботи у незануреному стані: S2 — 15 хв; S3 10 %
- Клас захисту: IP68
- Клас ізоляції: F
- Температура середовища: від 3 до 40 °C, максимальна 60 °C протягом 3 хв
- Вільний (сферичний) прохід: 44 мм
- Довжина кабелю: 10 м
Матеріали
- Корпус двигуна: 1.4301
- Корпус гідравліки: PP-GF30 (сополімер)
- Робоче колесо: PP-GF30 (сополімер)
- Статичні ущільнення: NBR
- Ущільнення зі сторони насоса: SiC/SiC
- Ущільнення зі сторони двигуна: NBR (V05), C/MgSiO4 (V06)
- Кінець валу: Нержавіюча сталь 1.4401
У виконанні «B» усі частини, які контактують з перекачуваним середовищем, виконано з нержавіючої сталі 1.4401 (AISI 316).
Опис/конструкція
Занурювальний насос для стічних вод у вигляді блочного агрегату для стаціонарної й пересувної зануреної установки.
Гідравліка
Відвід із напірної сторони виконано у вигляді горизонтального фланцевого з'єднання єднання. Максимально можлива частка сухої речовини становить макс. 8 %. Робочі колеса мають форму вільнопротічного робочого колеса. Опора насоса вбудована в корпус гідравліки.
Двигун
Використовуються двігуні з поверхневим охолодженням у виконанні для роботи від змінного (з вбудованим робочим конденсатором) або трифазного струму для прямого пуску. Напрацьоване тепло віддається через корпус двигуна безпосередньо в навколишнє середовище. Двігуні можуть експлуатуватись у зануреному стані в довготривалому режимі роботи (S1), у незануреному стані тільки в короткочасному режимі роботи (S2) або повторно-короткочасному режимі роботи (S3).
Крім того, двигуни споряджені термічним контролем двигуна. Це захищає обмотку двигуна від перегріву. На агрегатах з однофазним двигуном цей контроль є інтегрований та самовимикальний. Тобто двигун у разі перегрівання вимикається та знову автоматично вмикається після охолодження. У стандартному виконанні для цього застосовуються біметалеві датчики.
Під’єднувальний кабель стандартно має довжину 10 м та доступний у таких виконаннях:
- З вільними кінцями кабелю
- Зі штекером
- З поплавковим вимикачем і штекером
Ущільнення
Між двигуном і гідравлікою знаходиться ущільнювальна камера. Вона заповнена медичним білим мастилом. Ущільнення з боку перекачуваного середовища реалізується через ковзні торцеві ущільнення.
- Ціна: 19 410 ₴